Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, cu o rețea națională formată din 23 de magazine și o platformă logistică. Misiunea Selgros este de a oferi zilnic o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Selgros Romania se implică activ în susținerea comunităților locale și a proiectelor de responsabilitate socială, precum și în promovarea gastronomiei românești, prin parteneriate cu organizații și asociații din industria alimentară.

Selgros Cash & Carry este o companie care face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, care deține în prezent 80 de magazine Selgros. Pentru mai multe informații puteți accesa site-ul www.selgros.ro.

Detalii despre proiect:

Client: Selgros
Data implementării: 2020
Domeniul: Retail
Site: Selgros

Implementare Crosspoint

Caracteristicile proiectului:

Implementarea Crosspoint WMS în cadrul Selgros a avut ca scop realizarea unui sistem integrat și flexibil care să poată optimiza și monitoriza activitatea logisticii în trei zone: noua platformă logistică fresh (lansată la finalul anului 2020), depozitele de distribuție ale magazinelor, precum și zona de recepție marfă din magazin.

Cele trei proiecte au necesitat alinierea soluției implementate la ecosistemul IT existent precum și focusul asupra unor funcționalități critice în activitate:

  • Cross Docking de tip break-bulk și livrari mixte stoc/cross-dock;
  • Flux recepție calitativă și trasabilitate la nivel de colet/bucată, lot, dată de expirare;
  • Indicatori de performanță și Normare Activități;
  • Management ambalaje;
  • Integrare conveior;
  • Integrare flux de planificare transport, confirmare destinație, management retururi;
  • Picking mixt (depozit – magazin);
  • Picking articole de substitut;
  • Management articole greutate variabilă;
  • Management comenzi de aprovizionare și calendare de livrare furnizor;
  • Consolidare comenzi din zone cu temperaturi de stocare diferite.