Ana și Cornel este unul dintre principalii producători și distribuitori de preparate din carne din România.
Cu o vechime de 25 de ani, brandul Ana și Cornel este unul de tradiție, asigurând o acoperire la nivel național.
Din 2012 produsele Ana și Cornel sunt exportate în țări precum Anglia, Grecia, Italia, Spania.
Distribuția este asigurată de 3 centre logistice în România, cu peste 200 de vehicule deservind cele 100 de magazine proprii Ana și Cornel și peste 3000 de distribuitori.
Începând cu luna mai, brandul Ana și Cornel nu mai este un brand monolit, acesta se regăsește în brandul de produs și brandul de retail.
Denumirea brandului corporate este Carnia; schimbarea brandului de companie la care lucrăm de câteva luni reflectă schimbările mai mari sau mai mici ale organizației noastre în ultimii ani; ne-am dezvoltat, am crescut, ne-am adaptat și am învățat lecții importante; brandul nostru trebuia să reflecte toate aceste lucruri.
Tranziția de la o structură de brand de tip monolit, (în care compania, produsele și magazinele proprii folosesc același nume de brand și aceeași imagine) către o structură modernă, agilă și flexibilă ne poziționează în rândul marilor producători globali de bunuri de larg consum și ne va oferi oportunități generoase de consolidare a relațiilor solide cu colaboratorii noștri, de dezvoltare a poziției noastre in piață și chiar de creare a unor noi branduri de produse sau servicii.

Detalii despre proiect

Client: Carnia
Data implementării: 2019
Domeniul: Producție, Distribuție și Retail
Site: Carnia

Implementare Crosspoint

Carnia

Caracteristicile proiectului:

Dorința de a optimiza procesele logistice și de a avea un sistem logistic care să poată agrega regulile și specificul mai multor game de articole au condus la decizia de implementare a Crosspoint Warehouse Management. Cerințele stabilite încă din fazele incipiente ale proiectului au fost unele cu complexitate ridicată adusă atât de industria în care Carnia activează, de interfețele cu sistemele IT existente (ERP, routing, retail) cât și de automatizările urmărite a fi realizate.

Funcționalități standard și avansate activate:

  • Management articole cu greutate variabilă
  • Aprovizionare
  • Optimizare Stocuri
  • Integrare Conveior
  • Ambalare Producție
  • Picking Zone
  • Integrare Sistem Optimizare Rute
  • Picking Navete și Fracții