Bravo Group București este o companie distribuitoare de produse ceramice și obiecte sanitare din România. Categoriile principale de produse comercializate sunt instalații sanitare (obiecte sanitare, căzi de baie, cabine simple de duș sau cu hidromasaj/hidrosaună, baterii și sisteme de instalare), gresie și faianță, mobilier de baie și accesorii. Bravo Group a fost înființat în 1993 și deține o rețea de 7 show-room-uri Laguna localizate în București și Brașov, o rețea națională de magazine „do it yourself” și magazine partener Bravo Group.
“Gama noastra de produse se inscrie pe segmentul de calitate “medium” si “high-end” si se adreseaza unui client exigent si mare “consumator” de produse cu design deosebit.
Toate materialele sunt atent selectate de la cei mai buni producatori din tari precum Italia, Spania, Germania, Elvetia, Polonia, SUA”.

Detalii despre proiect

Client: Bravo Group
Data implementării: 2020
Domeniul: Distribuție
Site: Bravo Group

Implementare Crosspoint


„Am ales solutia Pointlogistix pentru WMS-ul implementat la depozitul firmei noastre, cu obiect de activitate principal distributia, nu pentru ca celelalte doua-trei solutii existente pe piata nu ar fi avut dezvoltarile necesare, ci datorita echipei din Pointlogistix care a gestionat implementarea si apoi suportul si dezvoltarile care trebuiau facute foarte bine, astfel incat nu am avut sincope semnificative de gestionare, receptie si livrare a produselor noastre in timpul implementarii si dupa „go live”.
Solutia lor, din punct de vedere IT are toate capabilitatile necesare, de la interfata cu sistemul ERP si pana la partea de Front si Back Office inteleasa si utilizata cu usurinta de catre colegii de la depozit.
Ne mandrim astazi ca suntem posesorii unei solutii eficiente de WMS si ne dorim o colaborare de cat mai lunga durata cu cei de la Pointlogistix.”

Ovidiu Tuchila

Director IT, Bravo Group

Caracteristicile proiectului:

Proiectul Crosspoint WMS Bravo Group a fost una dintre cele mai rapide implementări ale soluției WMS cu un deadline impus de schimbări în business-ul companiei. Timpul scurt nu a redus indicatorii de performanță țintiți sau multitudinea de funcționalități ce au rezultat a fi necesare în perioada de analiză.
Modulele opționale disponibile în suita Crosspoint au fost considerate necesare și au făcut scopul unor upgrade-uri de succes.

Dintre funcționalitățile implementate amintim:

  • Indicatori de Performanță
  • Integrarea mișcărilor de stoc