Campofrio este o firmă care se ocupă cu producția și distribuția preparatelor din carne. În 1999, s-a lansat brandul Campofrio, adaptând portofoliul de produse gustului specific al consumatorului român și dezvoltând propria rețea de vânzare și distribuție la nivel național. Produsele Campofrio se inspiră din rețetele tradiționale românești, dar și din cele spaniole.

Detalii despre proiect

Client: Campofrio
Data implementării: 2009
Domeniul de activitate: Producție și Distribuție
Site-ul companiei: campofrio

Implementare Crosspoint

Caracteristicile proiectului:

Implementarea Crosspoint WMS în cadrul Tabco Campofrio a constat în urmărirea completă a trasabilității articolelor produse cu lot și dată expirare produse în fabrica din Tulcea și cele importate de la furnizori externi. Diversitatea canalelor de vânzare și regulile specifice fiecărei grupe de clienți (procent perioadă viață, lot unic per comandă, baxare specifică) au adus complexitate sporită regulilor ce au trebuit integrate în sistem. Codificarea unică a navetelor cu produse proprii și a paleților prin standardul GS1 au condus la mecanisme de recepție simplificată pentru a spori viteza de operare. Extinderea către cele 3 depozite regionale principale deținute de Tabco Campofrio a condus la o imagine unitară a fluxurilor logistice la nivel de companie.