Modelul de business Strizo se bazează pe asigurarea de soluţii integrate clienţilor, fiind atât producători, cât şi aplicatori de pardoseli pe bază de răşini sintetice. Totodată, compania pune la dispoziţie şi servicii de consultanţă, esenţiale în alegerea unei pardoseli ideale, adaptată perfect caracteristicilor specifice spaţiului vizat. Produsele sunt clasificate după rolul lor în cadrul unui sistem, precum și după criterii de performanță și economice. Indiferent de scopul sau destinația suprafeței, ajutorul și implicarea clienților este neprețuită: cu cât sunt adunate mai multe informaţii despre proiectul dorit, cu atât companiei îi este mai ușor să recomande sistemul potrivit.
Detalii despre proiect

Client: Strizo
Data implementării
: 2023
Domeniul
: Servicii
Site
: Strizo

Implementare Crosspoint

Implementarea WMS-ului in compania noastra ne-a oferit trasabilitate si control asupra marfurilor care intra si ies din depozit. Principalele beneficii pe care le-am observat in primele 4 luni de la implementarea softului sunt:

  • posibilitatea de a face achizitii mult mai eficient, in functie de miscarea produselor – putem genera rapoarte de rulaj per produs/per categorie de produs;
  • rapoarte de consum in santier – o solutie venita ca un „workaround” mulat pe nevoia noastra de a cunoaste ce tip de materiale s-au dus si consumat pe santier;
  • interogarea stocului din depozit in timp real;
  • gestionarea marfurilor pe loturi, pe categorii, pe culori, pe tip de marfa;
  • posibilitatea de stocare eficienta in depozit in functie de dimensiunea paletilor;
  • eficientizarea procesului de picking si micsorarea timpilor de asteptare la livrare;

Cu ajutorul Point Logistix am reusit sa aducem procesul de planning si executie din compania noastra la un alt nivel. Ne-au oferit o solutie personalizata cu multe workaround-uri si tipuri de raportari adaptate perfect pentru cerintele noastre.

Nache Andrei

Manager Logistică, Strizo

Caracteristicile proiectului
  • Automatizarea proceselor informatice, pentru fluxurile de receptie, mutare si livrare, atat in cadrul depozitului, cat si pentru gestiunile partenere.
  • Customizarea zonei de raportare pentru o vizibilitate cat mai amanuntita a zonei de aprovizionare si consum.
  • Setari specifice gestionarii articolelor la nivel de lot, BBD, tip marfa(kg, buc, etc).
  • Customizarea documentelor necesare livrarii in cazul produselor cu atribute speciale ( Lot, BBD).
  • Fluxuri de comunicare și raportare în real time a evenimentelor înregistrate în depozitul companiei.