În România,YALCO reprezintă și distribuie la nivel național produsele celor mai importanți producători mondiali. Compania este organizată pe divizii distincte: Casă și Grădina, Tehnic, Horeca, fiecare cu echipe dedicate de vânzări și echipe de back office support. Distribuie la nivel național în rețelele de magazine Cash & Carry (Metro, Selgros), Hypermaket-uri (Auchan,Carrefour, Cora, Real); magazine de bricolaj ( Ambient, Baumax, Dedeman, Hornbach, Obi, Praktiker) și prin partenerii locali cu magazine de specialitate în cele mai importante orașe din țară.
Detalii despre proiect
Client: YALCO
Data implementării: 2013
Domeniul de activitate: Distribuție, Retail
Site-ul companiei: Yalco
Implementare Crosspoint
Presiunea pieței de a oferi servicii tot mai diversificate și un lead time foarte scurt, ne-au făcut să ne îndreptăm către o soluție de logistică personalizată pentru fiecare tip de operațiune desfășurată în cadrul depozitului.
Crosspoint ne-a ajutat la organizarea optimă a proceselor și resurselor, la optimizarea operațiunilor care au loc în depozit, precum fluxul recepțiilor și al livrărilor sau inventarierea produselor, supravegherea în timp real a operațiunilor din lanțul logistic și nu numai. Soluția își demonstrează eficienta în fiecare zi, fiind un instrument cu adevărat eficient de management al depozitului nostru.
Aplicația Crosspoint prezintă o interfață prietenoasă, ușurință în interogarea bazei de date, ușurință în utilizare și are în spate o echipa de excepție. Unul din punctele forte al echipei Point Logistix constă în asigurarea unui pachet complet de soluții și servicii de consultanță și implementare.
Recomand cu căldură un parteneriat cu această echipă, atât pentru aplicația WMS, cât și pentru profesionalism și servicii de calitate.
Caracteristicile proiectului
Proiectul Crosspoint WMS Yalco a fost una dintre cele mai rapide implementări ale soluției WMS cu un deadline impus de schimbări în business-ul companiei. Timpul scurt nu a redus indicatorii de performanță țintiți sau multitudinea de funcționalități ce au rezultat a fi necesare în perioada de analiză.
Mutarea centrului logistic al Yalco în 2016 precum si extinderea activității către zona prestatorilor de servicii au fost noi ocazii prin care module opționale disponibile în suita Crosspoint au fost considerate necesare și au făcut scopul unor upgrade-uri de succes.
Dintre funcționalitățile implementate amintim:
– 3PL
– Optimizare Stocuri
– Indicatori de Performanță
– Kitting (compunere și descompunere)