Miniprix este un magazin de tip discount/outlet care oferă o gama variată de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte la cele mai mici prețuri și pentru toate categoriile de vârstă. MiniPRIX a deschis primul magazin din București în decembrie 1999 și în prezent deține patru magazine în București (Otopeni, Piață Română, 1 Mai, Militari), respectiv un magazin online (lansat în septembrie 2009).

Detalii despre proiect

Client: Miniprix
Data implementării: 2012
Domeniul de activitate: Retail
Site-ul companiei: Miniprix

Implementare Crosspoint

WMS-ul pentru miniPRIX este aerul proaspăt din fiecare zi. Face mai ușoară munca noastră și clar, este plus valoarea de care aveam nevoie: de la operațiunile din depozit până la relația excelentă pe care o avem cu echipa Point Logistix. Am întâlnit niște profesioniști adevărați, de ale căror servicii beneficiem în fiecare zi.
Îi recomand cu încredere și cu mare drag!

Anca Bahna

Chief Operations Officer, miniPRIX

Caracteristicile proiectului

Implementarea Crosspoint WMS în cadrul miniPRIX a fost realizată în mai multe faze succesive ce au condus la plasarea sistemului de WMS ca bază a oricăror mișcări de stoc la nivel de nivel de companie. După implementarea depozitului de on-line si regândirea întregului proces nu doar logistic ci și general de eCommerce (de la decizia sistemului master la nivel de creare coduri de articol, la procedurilor noi de upload de content, de calcul de stoc disponibil și de facturare), a urmat implementarea depozitului de stoc al companiei cu un proces specific de producție pentru seriile ce ajung în on-line și unul de atașare preț recomandat de vânzare pentru segmentul off-line.

Trasabilitatea este inclusă în WMS până la recepția din magazin atât pentru marfa de stoc cât si pentru comenzile online cu ridicare în magazin. Pasul următor a fost dezvoltarea și implementarea unei platforme tip market place ce a permis companiilor partenere să expună stoc pe site-ul miniPRIX având întregul proces de creare, acceptare articole, aprovizionare și livrare integrate în sistem.

Legăturile cu sistemele a 5 curieri au făcut posibilă nu doar generarea automată de AWB cât și implementarea de funcționalități avansate cum ar fi urmărirea încasărilor de tip Cash on Delivery, crearea automată de recepții în depozit pe baza status colet curier. Migrarea spre noi tehnologii și platforme realizată de miniPRIX în ultima perioadă a subliniat încă o dată robustețea sistemului implementat care s-a adaptat la noile cerințe fără a impacta utilizatorii finali.

Astăzi, politici de facturare și discount, fluxul de reverse logistics și managementul voucherelor sunt doar câteva din elementele care se regăsesc în acest proiect sub numele de Crosspoint.