Mega Image, una dintre primele și cele mai mari rețele de supermarketuri din România, a fost fondată în anul 1995. În anul 2000, Mega Image a fost cumpărată de grupul belgian Delhaize Group, retailer internațional înființat în 1867 în Belgia, care operează pe trei continente.
Compania deține în prezent, pe piață locală, două formate de magazin: Mega Image și Shop&Go.
În iulie 2014 a fost lansat serviciul Mega Image Online prin care toate preparatele din magazinul Mega Image pot fi livrate la domiciliu prin comenzi directe, telefonice sau online de către toți consumatorii din București și județul Ilfov.
Detalii despre proiect
Client: Mega Image
Data implementării: 2017
Domeniul de activitate: Retail
Site-ul companiei:
Mega Image
Implementare Crosspoint
Am apelat la serviciile Point Logistix pentru implementarea unui aplicații de Warehouse Management System necesară operațiunilor e-Commerce Mega Image.
Suita implementată, precum și modulele adiționale, ne-au ajutat la fluidizarea operațiunilor din locația de pregătire comenzi și eficientizarea livrărilor.
Recomandăm această echipă pentru calitatea aplicațiilor dezvoltate și pentru profesionalismul de care au dat dovadă, atât în etapa de implementare, cat și ulterior.
Vom apela în continuare cu încredere la serviciile lor și pentru alte proiecte.
Caracteristicile proiectului
Implementarea Crosspoint WMS în cadrul Mega Image a avut ca scop trasabilitatea coletelor pregătite prin noul flux aferent magazinului on-line propriu lansat în 2017. Soluția este una integrată în timp real cu cele ale curierilor și transportatorilor făcând ca singura legătură între platforma on-line și sistemele externe să fie Crosspoint.
Specificitatea a impus managementul tipurilor diferite de mărfuri (dry, frozen, fresh) cu restricții de stocare, consolidare și încărcare, permițând șoferilor din mașinile partenerilor de transport să știe poziția exacta a mărfii în interiorul mașinilor de livrare.
Diverse integrări cu alte soluții au permis conectorului de interfațare Crosspoint să realizeze legătura între soluțiile de ERP, retail și alte canale de vânzare și să fie componenta de bază responsabilă de upload de content în platforma on-line și calcul de stoc disponibil.