Point Logistix
DESPRE NOI
Point Logistix este dezvoltator şi integrator de soluţii personalizate SCM (Supply Chain Management), care acoperă toate domeniile conexe.
Suita de soluţii are ca zonă centrală aplicaţia WMS (Warehouse Management System), parte a unui sistem informatic integrat, cu rolul de a gestiona marfa din depozit, de la recepţie până la expedierea către clienţi. Soluţia WMS urmăreşte colectarea, recepţia, inventarierea, depozitarea şi expedierea mărfii, oferind informaţii în timp real.
Echipa noastră este specializată în optimizarea proceselor logistice şi informatice din spaţiile de depozitare şi unităţile de producţie. Dezvoltăm soluţii software de trasabilitate pentru logistică: warehouse management, trasabilitate în producție, managementul calității, fleet management, proof of delivery (POD) şi transport.
Credem foarte mult în ideea de soluţii personalizate ca instrumente de lucru pentru probleme specifice.
Soluţiile noastre sunt perfect compatibile cu toate sistemele complementare disponibile: ERP, SFA, TMS, CRM, BI, VMS – Volume Management Systems, sisteme de cântărire, conveioare, linii de producţie, etc.
AVEM SOLUȚII!
Suita Crosspoint este produsul nostru de bază. Un sistem sigur, stabil, complet configurabil care combină cele mai noi avantaje tehnologice cu metodologiile şi procedurile complexe care pot fi întâlnite în depozite, fabrici sau magazii de orice dimensiune. Crosspoint este proiectat să optimizeze şi să automatizeze operaţiunile de colectare de date. Suita de soluţii conţine toate componentele necesare automatizării şi optimizării proceselor: de la planificare şi urmărire de materii prime, procese de trasabilitate şi urmărirea calităţii din depozit, până la recepţie, put-away, stocare, pregătire comenzi şi livrare către clientul final.
CE LUCRĂM
Am proiectat Crosspoint ca soluţie interactivă, care include funcţionalităţi de monitorizare dinamică, pentru clienţii care doresc o imagine mai cuprinzătoare asupra activităţilor ce se desfăşoară într-un depozit.
Crosspoint se adresează companiilor care vor să ştie mai mult despre operaţiunile desfăşurate în logistică, producţie şi transport, în vederea optimizării operaţiunilor şi reducerii costurilor acestora.
Crosspoint monitorizează niveluri de stoc, locaţii, operatori (angajaţi) şi indicatori de performanţă.
Sistemul poate fi configurat să alerteze utilizatorii desemnaţi atunci când parametrii setați nu corespund sau tind să nu corespundă. Este şi un sistem de decizie şi prioritizare a activităţilor.
Crosspoint are opţiuni multiple pentru managementul recepţiei, mutării, producției, consolidării, livrării și transportului mărfurilor.
Crosspoint permite managementul mărfurilor, documentelor și al ambalajelor și oferă în acest mod o viziune completă asupra operaţiunilor din depozit, cu minim de efort.
Crosspoint este proiectat să răspundă în mod dinamic necesităților companiilor care activează în domeniile: distribuție, operatori logistici, retail, producție (discretă și în flux), servicii
CUM LUCRĂM
ANALIZĂ
Crosspoint WMS
Analizăm fluxul tehnologic sau, după caz, fluxul de producţie.
În această etapă este important să înţelegem cum se desfăşoară acum şi mai ales, cum vrea clientul să se desfăşoare fluxul în viitor.
Recomandăm bune-practici din industrii similare.
CERINŢE
Crosspoint WMS
Stabilim cerinţele, prerechizitele şi priorităţile din proiect.
Trecem în revistă procedurile, posturile, metodele de lucru şi modificările din procesele iniţiale.
Identificăm potenţialele probleme şi alegem modul de abordare al acestora.
PLAN
Crosspoint WMS
Prezentăm planul de implementare cu soluţii concrete de integrare, configurare şi dezvoltare.
Îmbunătăţim procedurile deja existente şi stabilim metode optime de execuţie pentru noile proceduri.
Trasăm împreună cu clienţii noştri etapele de dezvoltare şi implementare, în acord cu nevoile acestora.
IMPLEMENTARE
Crosspoint WMS
Livrăm produsele gradual.
Key-userii desemnaţi în proiect, au timp să se familiarizeze cu noile module şi proceduri de lucru.
Fiecare funcţionalitate este parcursă şi testată conform analizei de proiect.
Tranziţia se face fără întreruperea activităţilor uzuale şi nu implică scoaterea din producţie a echipei de proiect.